Termostat viser HI

Hjem Forum Microsafe-produkter Termostat viser HI

Merket: ,

Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av  Stian 2 år siden.

Viser 2 innlegg - 1 til 2 (av totalt 2)
  • Forfatter

ohwalding
    Participant

Jeg har en termostat av det jeg tror er type MTR/MTRNS. Den er i hvertfall kliss lik den som er på bruksanvisningen jeg fant på siden til elektroide.no. Den ble montert sent i 2007 og styrer varmen i kjellegulvet. Den har siden jeg satt den på i høst vist HI og hvis jeg har forsøkt å regulere temperaturen har den gått tilbake til HI etter noen sekunder. Jeg vet ikke om det er montert føler i gulvet eller ikke, men jeg har forsøkt å justere parameteret P0 uten at det har hjulpet noe. Har også satt den tilbake til fabrikkinnstillinger, men det har ikke gjort noen endring. Den viser alltid HI. Gulvet kjennes kaldt, men jeg har nå byttet over til regulatormodus i håp om at den da skal gi varme. Den klikker litt når den kobler inn men det er kanskje normalt? Hva kan være problemet her? Det er mer praktisk å ha den i termostatmodus. Har stått på FS i hele sommer.

Stian
    Keymaster

Hei. Sikkert benyttet en uorginal gulvføler, prøv å juster på parameter «Pa».

Viser 2 innlegg - 1 til 2 (av totalt 2)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.