Slår seg selv på fra FS

Hjem Forum Microsafe-produkter Slår seg selv på fra FS

Dette emnet inneholder 3 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av  Stian 2 år, 11 måneder siden.

Viser 4 innlegg - 1 til 4 (av totalt 4)
  • Forfatter

balto2012
    Participant

Når jeg drar fra hytta setter jeg alle 3 termostatene i FS. Den ene slår segimidlertid på slik at den står på innstilt gulvvarme når jeg kommer tilbake. Denne termostaten som som slår seg på en nylig montert da en av de eldre klikket.
    Skjønner ikke helt hvorfor den slår seg automatisk på selv fra FS da dette skal være standard innstilling..

Stian
    Keymaster

Hei
    Hvis temperaturen kommer under innstilt frostsikkrings temperatur skrur termostaten seg på.
    Kommer temperaturen over innstilt frostsikkrings temperatur igjen vil den slå seg tilbake til «FS».

balto2012
    Participant

Enig, det er slik den skal fungere. Stiller min på FS når jeg drar, men når jeg kommer på hytta er den helt påslått på innstilt temperatur 22 grader. Den slår med andre ord av FS funksjonen og fungerer som i vanlig bruk. Frostsikringsteperatur er 5 grader i programeringen, har sjekket det sammen med montøren. Det rare er at det er 2. Termostaten på kort tid som gjør dette. Har du en mulig forklaring?

Stian
    Keymaster

Har du typebetegnelse/El.nr. på den aktuelle termostaten?

Viser 4 innlegg - 1 til 4 (av totalt 4)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.